Megrendelés Menete

A Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.) között gyűjtöttük össze nektek azokat a kérdéseket, melyekkel sűrűn fordulnak hozzánk.
Ha más kérdés merülne fel benned, bátran fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Segítségre van szükséged?

Ha nem találod a választ a kérdések között, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

E-mail: shop@loftandvintage.hu Telefon: +36-30-400-4777

Általános információk

Személyes fiók létrehozásához több lehetőség is rendelkezésedre áll. Egyrészt a név, e-mail cím és jelszó megadásával regisztrálhatsz a regisztrációs űrlap kitöltésével, de használatod Google, Facebook, Twitter, Yahoo!, Tumblr valamint Amazon fiókjaidat is

Nem, nem szükséges regisztrálnod a vásárláshoz. Vendégként is tudsz rendelni tőlünk. Mi azonban javasoljuk a fiók létrehozását, mert akkor követni tudod a rendeléseidet, módosítani tudod az adataidat, valamint következő vásárlásodat már követlenül az új fiókodból indíthatod és nem kell ismételten megadnod az adataidat.

Miután kosárba helyezted a termékeket, a „Tovább a kosárhoz” gombra kattintva a kosár kezdőoldalára navigál a rendszer. Itt megnézheted a kosaradban lévő termékeket, üzenetet hagyhatsz nekünk és megtekintheted a szállítási díjat. Miután elfogadtad az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót az „Irány a Pénztár” gombra kattintva új lapra kerülsz. Itt találsz egy mezőt, ahova beírhatod a kedvezményre jogosító kuponkódodat, majd a „Beváltom” gombra kattintva aktiválhatod azt. A kupon értékének megfelelő kedvezményt a rendszer automatikusan feltünteti és az összeg levonásra kerül.

Rendeléssel kapcsolatos információk

Válaszd ki a neked tetsző terméket vagy termékeket, add meg a mennyiséget és tedd kosárba őket. A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva bármikor megtekintheted a kosárban lévő termékeket. Ha úgy érzed megvan minden, amit meg szeretnél vásárolni, kattints a kosár ikonra, majd a „Tovább a kosárhoz” gombra és kövesd a képernyőn megjelenő információkat. Regisztrált vásárlóként ellenőrizd az adataidat és ha mindent rendben találsz, a pénztár oldalon kiválaszthatod a szállítási címet és a fizetési módot. Mivel több címet is megadhatsz (pl. otthoni vagy munkahelyi) kérjük mindig ügyelj a helyes cím kiválasztására. Majd a következő oldalon véglegesítheted a rendelésedet.

Igen, természetesen lehetőséged van céges profillal is vásárolni. Fontos azonban, hogy miután kiválasztottad a megvásárolni kívánt termékeket a „Tovább a kosárhoz” gombra kattintva egy rendelést összegző oldal jelenik majd meg, ahol szükséges megadnod a cég adószámát. A cég nevét, adataid majd a pénztár oldalon tudod felvinni.

Igen, természetesen van rá lehetőséged a rendelés módosítására (pl. darabszám, méret, típus), bár fontos hangsúlyozni, hogy itt valóban fontos az idő. Erre nagyjából addig van lehetőséged, amíg a rendelés nem került véglegesítésre, tehát nagyjából a számla kiállításáig. Ilyen esetben keresd ügyfélszolgálatunkat.

Egyrészt a rendelés során a kosár oldalon lehetőséged van üzenetet hagyni munkatársainknak, másrészt ügyfélszolgálatunkat is bátran keresheted egyedi kérés esetén.

Raktáron lévő termékeinket 2-3 munkanapon belül már átveheted. Külső raktáras termékek megérkezése egyedi. Ezeket az adott termék adatlapján láthatod.

Igen, lehetőséged van a csomagodat GLS és MPL csomagpontokra vagy csomagautomatákba is kérni, azonban minden esetben figyelembe kell venni az adott csomag méretét. Postán maradó funkciót is kérhetsz csomagodhoz. Amennyiben csomagpontra, automatába vagy pontán maradóként rendelnéd meg a termékeket a kosár oldal megjegyzések rovatában kérjük tüntesd fel a pontos címet.

Igen, szállítunk az Európai Unió tagországaiba. Ha EU-n kívül rendelnél vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A visszaigazoló e-mail kiküldése pár percet vesz igénybe miután a rendelés leadásra került. Amennyiben hosszabb idő elteltével sem érkezik meg, először is ellenőrizd spam/levélszemét fiókodat és a promóciós leveleket is. Ha itt se találod meg, akkor mindenképp vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Fizetéssel kapcsolatos információk

Igen, a feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az ÁFA összegét is, mind a termékek, mind a szállítási költség esetében.

Minden esetében elektronikus áfás számlát állítunk ki, függetlenül attól, hogy magánszemély vagy cég vásárolt.

Több lehetőség közül is választhatsz a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére. Egyrészt fizethetsz online bankkártyás fizetéssel (SimplePay-by OTP), használhatsz PayPalt, élhetsz a banki átutalás opcióval, illetve 100.000 Ft összehatárig választhatod az utánvétes fizetést is. Rendelésed feldolgozása a fizetés beérkezését követően kezdődik meg, kivéve, ha utánvétes fizetést választottál. Bővebb tájékoztatást az ÁFSZ 5.5.1. pontjában találsz.

Banki adatainkat minden esetben megtalálod a rendelésről szóló visszaigazoló e-mailben, de itt is megadjuk:
Név: Loft&Vintage Kft.

Számlaszám: 11742245-80433886-00000000

Bank: OTP Bank
A közlemény rovatba kérjük minden esetben tüntesd fel a vásárló nevét valamint a rendelés azonosító számát, amit a visszaigazoló e-mailben küldünk ki neked.

Igen, 100.000 Ft-os értékhatárig lehetőséged van az utánvétes fizetési módot is választani. Az ennél magasabb értékű rendelés esetén választ a bankkártyás fizetést, a PayPal-t vagy a banki átutalást.

Igen, mind a GLS mind az MPL futárszolgálat lehetővé teszi a vásárlók számára a bankkártyás és a készpénzes fizetést is.

Szállítással kapcsolatos információk

A normál méretű, futárszolgálattal szállítható termékeinket a GLS vagy az MPL futárcég szállítja; a törékeny, kényes csomagjaikat az MPL törékeny részlegével szállítjuk. A futárméretet meghaladó (nagyméretű és/vagy túlsúlyos) termékeinket, bútorainkat prémium szállítás esetén (2 fő szállító, helyrevitel, kicsomagolás, eltakarítás) a Bútor-Trans végzi, normál express szállításról pedig a Dachser gondoskodik.

A futárcég kiválasztását leginkább az adott termék térfogatsúlya határozza meg, illetve törékenysége. A GLS futárszolgálat maximum 40 kg tömegű, valamint a 3 körméret alatti csomagok szállítását vállalja. Általában egy bedobozolt étkezőszék dobozának körmérete van 3 méter körül. A doboz legnagyobb hossza továbbá nem lehet nagyobb, mint 2 méter. Tehát minden terméket, ami 40 kg vagy 3 m körméret felett van, azt az MPL terjedelmes csomagrészlegével szállítjuk, míg a nehéz és nagyméretű termékek estében a Bútor-Trans céggel. Körméret kiszámítása: 2 x a rövidebbik oldal + 1x a leghosszabb oldal.

Minden esetben a szállítócégek aktuális árai szerint szállítunk. A GLS futárszolgálattal szállítható termékeknél súly alapú a szállítási díj, a nagyméretű és túlsúlyos termékeknél a súly és körméret határozza meg a szállítás díját. A rendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a kosár megmutatja, csak vidd az egeret a kosár gombra, vagy nyisd meg a kosár oldalt a jobb felső sarokban.

Tömörfa termékeink általában összeszerelve érkeznek, maximum csak minimális szerelést igényelnek. A designbútorok némelyike azonban lapraszerelve érkezhet, így összeszerelésre lehet szükség, ami azonban nem igényel speciális szaktusát.

Amennyiben a csomagodat még nem adtuk át a futárszolgálatnak, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatukkal és jelezd nekünk, hogy mely napok felelnek meg neked. Igyekszünk úgy időzíteni a csomag feladását, hogy az otthon találjon. Ha csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, a tőlük kapott tájékoztató e-mail alapján nekik tudod jelezni, hogy másik nap kérnéd a kézbesítést.

Elállással kapcsolatos információk

Minden internetes vásárlás során lehetőséged van élni az elállás jogával a csomag átvételétől számított 14 napon belül. Elállási szándékodat kérjük időben jelezd ügyfélszolgálatunk felé e-mailben. A termék visszaküldéséről mi gondoskodunk, neked csak a megadott időben kell átadnod a futárnak a csomagot. A terméket lehetőleg az eredeti csomagolásában küldd vissza, hogy ne sérüljön meg. Miután a termék megérkezett hozzánk a vásárlásod teljes összegét visszautaljuk neked.


Fontos, hogy a csomag átvételénél minden esetben ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét, külsérelmi nyomokat. Ha a termék sérülten érkezett meg hozzád, esetleg hiányosan, mindenképp vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az e-mail tárgyában tüntesd fel a rendelésed azonosítószámát. Írd le röviden, hogy milyen problémát tapasztaltál, és mellékelj pár fényképet a sérülésről. Kérjük, hogy a csomagolásról is küldd fényképet, hogy láthassuk van-e rajta sérülés. Panaszodat mielőbb feldolgozzuk.

Hiányos rendelésteljesítés esetén pótoljuk a terméket. Sérült termék esetén arra kérünk, hogy őrizd meg az eredeti csomagolás minden elemét, és amennyiben a termék összeszerelést igényel, semmiképp se szereld össze, hiszen nem lehet egyértelműen meghatározni, hogy a kiszállítás során vagy szerelés közben sérült-e meg a termék. Amennyiben van cseretermék a raktárunkon, kérés esetén gondoskodunk a cseréről. Ha nincs raktáron cseretermék, vagy megrendeljük neked a beszállítótól, vagy visszatérítjük a sérült termék értékét. A termék visszaküldéséről a következő kérdésnél találsz tájékoztatást.

Elállási szándék vagy sérült termék esetén mindenképp vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkban e-mailben. Munkatársaink megszervezik a visszaszállítást. Mivel a termék épségben való visszaküldése a te felelősséget, arra kérünk, hogy a terméket szállításra alkalmas módon készítsd elő a futár számára: lehetőleg az eredeti csomagolás minden elemével (buborékfólia, kartoncsomagolás stb). együtt küldd vissza nekünk, hogy ne sérüljön meg. A futár előre egyeztetett napon érkezik majd a csomagért. A lapra szerelt termékek eseténben kizárólag az összeszerelés előtti állapotban áll módunkban teljes áron visszavenni.

Nem találod a kérdésedre a választ? Ügyfélszolgálat